Autor: 021.rs

Novi Sad
03.07.2020.
14:30 > 16:17
Novosađani od danas moraju u svim zatvorenim prostorima da nose zaštitne maske, kao i u većini otvorenih javnih prostora, kao što su parkovi, dečija igrališta, sportski tereni ili Kej.

Komentari 192

  • Goran

    15.07.2020 14:19
    Ljudi sta da vam kazem, ili se spremite da prelezite virus, ili da primite vakcinu. Da se zastitite od virusa, nacin ne postoji, dobicete ga kad tad, ako ne ove godine onda sledece.
    Ja da primim vakcinu necu, i smatram da bi ovakve stvari svako trebao da ima pravo da odluci.
    Ko hoce da se zastiti neka nosi i gas masku.
    SZO ciji su finaseri i napravili virus treba da mi govore sta cu ja i kako da radim. Pa ne moze.


  • Bojan

    07.07.2020 10:07
    @Maria

    To je sad neka nova fora sa tim bezobraznim laganjem kako doktori menjaju maske na 20 minuta?
  • baron

    06.07.2020 15:35
    komentar
    Neko mora biti kriv AV ili Krizni štab što su dozvolili održavanja Mitinga u cilju promocije SNS stranke pred Izbore,što su dozvolili fudbalsku utakmicu Partizan-C.Zvezda, što su dozvolili Izbore 21.06, što je održan Teniski turnir, što je odigrano finale fudbala u Nišu.sada se odobravaju organizacije raznih okupljanja mladih.Dali Gradjani Novog Sada imaju pravo da traže zabranu održavanja EXIT-a ko je taj koji može doneti lošu odluku po njih same.Dosta je bilo bahatosti Vlasti.Vlast ili krizni štab zbog eksplozije bolesti i svega navedenog moraju odgovarati.
  • NS

    06.07.2020 14:44
    Komentar
    Obavezno...,...i stoka ne postuje nista a niti se kaznjava. Debilnih komentara do zla boga. Mogli bi na jedan odmor na infektivnu kliniku a i na ociglednu nastavu
  • Mastodont

    06.07.2020 12:49
    @d

    I na cipelama piše da su za suvo vreme, pa jel ih skineš i ideš bos kad padne kiša? Ništa ne štiti 100% pa ne može ni da piše da je tako, ali samo idiot će se raspravljati umesto da delimično poveća šanse i sebi i drugima.
  • Chicha

    06.07.2020 09:53
    cccccc
    Pod hitno da se otvori privremena bolnica na sajmu!!!!
  • DRMRFR

    06.07.2020 09:39
    A što se tiče EXITa njega ne damo, pustićemo da se znoje, zapljuvavaju i posle ulaze u autobuse GSP!
  • d

    06.07.2020 08:21
    šta to beše mozak
    na kutiji od maski jasno piše da iste ne štite od covid19!!!!!!!
    ko je ovde lud?!
  • Rade

    05.07.2020 23:54
    Hoce li navijacke grupe Crvene Zvezde i Partizana biti zabranjene zakonom zbog (derbi sa 20 000 navijaca) ugrozavanja stanovnistva i masovna sirenja virusa i ubistva gradjana Srbije?
  • Ranko Trba

    05.07.2020 23:18
    maske
    Bi trebalo nositi i u svojim kucama i stanovima. Ko ne nosi kaznjavati najstrozije.
    Preko Informatike naplatiti dodatak za ugradjivanje kamera po stanovima. Pa da vidimo ove sto bi da pobegnu od naplate kazne!
  • Nemanja

    05.07.2020 22:21
    @@Nemanja
    U postavljanju dijagnoze meni izgleda da si promašio kada sam napisao onaj deo “za sebe i svoju porodicu”… Dakle, niti živim sam, niti išta od navedenog ne radim sam nego sa još dva ljudska bića i jednim psom. I, naravno, ukoliko se još neko od bliskih prijatelja pridruži. Dalje, prilično često pravimo žurke i žurkice, opet za bliske nam prijatelje, tako je prilično teško da mi /nam je društveni život “nepostojeći”.
    Sada mi ti objasni zbog čega je “normalno” biti u čoporu nepoznatih ljudi a biti u krugu samo sebi bliskih ljudi “poremećaj”?!?
  • Mracna

    05.07.2020 20:36
    Zavaravanje
    Rekoše li na početku da se jović 19 ne prenosi kapljicno....Maske?????
  • Vlada

    05.07.2020 18:03
    @@

    Milioni ljudi žive u ređe naseljenim područjima gde se ne kafeniše s komšijom svaki dan. Ipak će pre biti da je kod tebe u pitanju neki narcisoidni poremećaj pa ne možeš bez ekstremnih gužvi mesec ili dva.
  • Jovan

    05.07.2020 17:48
    Gastarbajteri su krivi za sve, opet šire zarazu došlo njih 200000000000000
  • @Nemanja

    05.07.2020 17:35
    Iz onog sto si napisao, drustveni zivot koji zelis i imas je nepostojeci. Zivis sam, radis kod kuce, jedes kod kuce, pijes kafu kod kuce, ako hoce da se kupas odes na parce obale gde si isto sam. To nije normalno ljudsko ponasanje, nego je poremecaj, ljudima su potrebni drugi ljudi.
  • Iana

    05.07.2020 15:42
    Hocete sliku, evo u autobusu broj 9vozac nema masku....o cemu vi pricateeeeee.....ma sve zatvoriti pa ladite onda
  • gradjaninX

    05.07.2020 15:26
    Jos malo demonstracije zasto treba vise razmisliti pri uvodjenju novih pravila. "Ocekivani ishod" i "Ishod u praksi" se najcesce potiru. Primer: Velika Britanija donela zakon o toaletima koji kaze da osoba moze u toalet onog tipa koja osoba misli da odgovara njoj, nema osude ni diskriminacije. (Trans zena ili muskarac moze u toalet koji zeli, muski, zenski...). Ishod u realnosti: Objekti imaju samo jedan toalet.

    Srbija: Maske se moraju nositi na otvorenim javnim mestima gde se ljudi okupljaju. Ocekivani ishod: smanjenje zaraznosti, manje zarazenih. Ishod u realnosti: Ljudi se okupljaju na mestima koja nisu defnisana kao javna mesta za okupljanje, tipa ulica, ispred kuce/zgrade, u dvorisu...Igralista za decu polu-prazna, deca trce na sve strane jer roditelji nece da idu na igraliste jer nece da nose maske.
  • @@Zivkovic

    05.07.2020 13:37
    Dokazano je jasno i nedvosmisleno vise puta.

    To sto vi ne verujete cinjenicama (ma sta ne verujete, necete ni da obratite paznju na iste) nego opskurnim likovima na TVu, internetu i sl. teoreticarima zavera je bolest mnogo teza i opasnija od korone
  • Nemanja

    05.07.2020 12:48
    @Maja
    Niti "kaplje" niti "curi", radim svoj posao od kuće od kada je ovo počelo u martu. Društveni život imam onakav kakav želim i isti se ne svodi na "videti i biti viđen...negde". Informiši se malo kako USA i Nemačka (dakle, dve razvijene i uređene države) rešavaju problem - restorani rade samo dostavu hrane, kafići rade samo šaltersku prodaju kafe i pića, noćni klubovi ne rade od marta. Bazeni i plaže su takođe zatvoreni. Objasni mi zbog čega bih morao da idem na Štrand ili bazen da bi se okupao i sunčao kad postoje desetine kilometara dunavske obale u okolini NSa gde mogu da nađem izolovano mesto za sebe i svoju porodicu? Zbog čega "moram" da sednem u kafić da popijem kafu ili piće kad to mogu da uradim i u svojoj kući ili negde napolju, opet dovoljno udaljen od drugih ljudi? Psihologija krda ili čopora koja diktira ono što ti nazivaš "društveni život" nas je i dovela dovde, u svakom smislu. Ovakve budalaštine su potrebne samo od kada nam se plasira "sadržaj" na rekama, planinama, parkovima...Razmisli malo o svemu što sam napisao, želim ti svako dobro!
  • Vlada

    05.07.2020 12:43
    @@

    Većini normalnih ljudi nošenje maski je samo umereno neprijatno, možda potoji neki psihološki problem zbog kojeg je to vama toliko odvratno i obojno? Eto da je nešto dobro proizašlo iz ove epidemije pa ste sad to otkrili i možete odmah da potražite pomoć kako biste to prevazišli.
  • Limanac

    05.07.2020 12:15
    Znate zašto imate ovoliko komentara,zato što smo svi kod kuće bolesni i sami se lečimo.
  • @Zivkovic

    05.07.2020 11:01
    Poredis nasu sa kineskom kulturom, kao da je superiorna, a ne obrnuto. Kad bih rekla sta mislim o nekim (mnogim) aspektima kineske i japanske kulture, bila bih prozvana za rasistu, a ustvari se radi o sustinskim razlikama, nismo isti, i normalno je da se meni ne svidja njihovo kao ni njima moje. Nosenje maski je njima svojstveno a nama odvratno i odbojno iz upravo tih razloga. Jedini razlog za nosenje maski kod nas bi bio jasno i nedvosmisleno dokazano da nas u znacajnom procentnu stite od zaraze, i to se mora svesti na minimum vremena i mesta. Normalan je otpor prema maski normalne osobe na ovim prostorima.
  • Zivkovic

    05.07.2020 10:12
    Tužno je koliki je broj ljudi u novom sadu koji smatraju da su maske budalastina, dok u Japanu ili Kini postaju deo kulture da i kad si šmrcav, nosiš masku na poslu dok te ne prođe, umesto da pljuješ kolege unaokolo. Sto se tiče efikasnosti, ovi sto koriste logiku baziranu na poređenju promera virusa i rastojanja niti u masci treba da znaju da maska štiti od kapljica kojima se virus prenosi a koje imaju daleko veći prečnik i izbacuju se običnim govor na manje od metar ili glasnim govorom do 2 metra. Drugo, pored tzv interseptivne filtracije postoji, a Nasa je radila istrazivanje, difuziona filtracija, gde maska sa nitima daleko većeg razmaka zaustavlja 10 puta manje mikrobe, jer oni pri prolasku više slojeva skreću na putanji do zaustavljanja odn intersepcije. Al aj ti sad objasni budali to, kad ni krizni štab nema pojma.
  • Bojan

    05.07.2020 09:26
    @Za
    Kao neko sa ozbiljnom devijacijom nosa kome maska ni najmanje ne smeta, željno očekujem link do nekog od tih tekstova.

    @Maja
    U slučajevima ozbiljne krize često prvo stradaju poslovi koji su se veštački namnožili, pa su ljudi prinuđeni da se dohvate druge struke. Kako su se drugi snašli, tako ćete i vi.

  • Podbarac

    05.07.2020 04:16
    @Komsija s Podbare
    Naravno, da postoje takvi slučajevi - kao što ima i onih alergičnih na penicilin. Ali to ne znači da oni koji nisu alergični penicilin, ne trabju da budu lečeni šnjime.

    Ali, odgovorite mi pošteno:
    - Kao pripadnik rizične grupe, da li biste voleli da u u radnji ii autobusu, budete okruženi ljudima sa maskama ili bez?

    Jer ako oni nose maske, oni pomažu da budete bezbedniji i Vama koji ne možete da nosite masku.

    Nema ovde mesta politici i ovo nije samo pitanje "vežbanja strogoće" i pokušaja vladjuće stranke da nam kontroliše živote - naravno da će to da pokušaju, bez obzira koje na vlasti.
    Ovde se radi i činjenici da je i ćovečanstvo cela naša civilizacija, na prekretnici.
    I ako želimo da opstanemo sa relativnim komforom civilizacije i prenatrpanom planetom - moramo da menjamo navike - daklem, maske, distanca... itd.

    O tome se radi. Tolko.
  • Milo Madacky

    05.07.2020 02:22
    Ko shvata ti ozbiljno je...
    Ili idiot, Moron ili imbecil. Na otvorenom prostoru sa maskom?? Koji idiot luk. Pošto je gradonačelnik isti, onda većina u Novom Sadu su jedan od tri navedenih. Ponekad i pogledam Novosadsku TV pa mi je jasno
    Ko shvati, razumeće :-) To be frank: I doubt it. Koristuću socijalno distanciranja u NS da se ne zarazim sa idiotlukom
  • @Maja

    04.07.2020 23:15
    Samo ludak moze da ocekuje da se u nenormalnim okolnostima ponasa kao u normalnim
  • Maja

    04.07.2020 21:59
    Nemanja

    Interesantno.Odakle Vama kaplje da ne kažem curi kad ne morate da ”nadoknadite”.Ako Vi nemate društveni život ne znači da drugi nemaju.I na kraju od tih ” kafančina” živi veliki broj porodica .Posao kao i svaki drugi.Ajde da na par meseci zatvorimo Vaš posao jer eto ja mislim da to tako treba!
  • Милан

    04.07.2020 21:42
    Opet pretnje
    Dokle će političari da nam sole mozak, pa valjda mi mislimo o sebi dovoljno ili nismo uračunljivi pa oni misle za nas!
  • Za

    04.07.2020 21:20
    @Bojan
    Netacno. Nije na meni da ukazem zasto, imas milion tekstova na netu, TACNIH, PRE-COVID ere, gde ti kroz studije jasno pokazu/objasne i zasto se mogu prouzrokovati problemi, te kakvi problemi. Ovi novi i fabrikovani clanci totalno ponistavaju sva validna testiranja. Zasto? Da bi te ubedili da nosis ove pelene za lice koje nisu efektne. Nisu. Drugo, ne spadam u rizicnu grupu, imam blagu devijaciju pa mi je inace "teze" disati, no stavimo to na stranu. Da spadam u rizicniju grupu - ispada da vise nikad nos ne bih smeo/la promiliti van svoja cetiri zida, jer virus je tu da ostane. Kao i svaki drugi koji je ostao do sad. Po tome ispada da ni do pre-Covid-a, neki na ulice nisu uopste smeli, a pitam ja VAS sve - gde je tu ZIVOT? STRAHA BEZ! Prekinite dozivati katance, muriju, prekinite sami sebe jos vecim robovima stvarati. Zao mi je sto vecina nije svesna sta nam se ( globalno) sprema.
  • umereno

    04.07.2020 19:51
    @Mastodont
    Naravno da se lupalo u serpe da se ukine karantin (tacnije policijski cas), cim se prestalo kad je isti ukinut. Isti nije trebao ni biti uvodjen, za razliku od obaveze nosenja maski, rastojanja/broja ljudi po m2 i slicnih razumnih i efikasnih mera

    @Mns
    Ne postoji ni teoretska sansa da se i za 3-4 godine svi zarazimo, a ne brzo. Ko je to rekao ili laze ili nije normalan (zaostao u razvoju)
  • Bojan

    04.07.2020 19:39
    @Za

    Ako već nemaš ozbiljne respiratorne probleme, od nošenja maske ti ne može biti apsolutno ništa. Ako ih imaš, spadaš u grupu visokog rizika i ne treba uopšte da se šećkaš okolo.
  • maskice

    04.07.2020 19:16
    Divne, presvete, blagoslovene. Kineski izum veka. Na mom radnom mestu sam prinudjena da primim svakog dana oko pedesetak klijenata. Kratko udju, pruze papir, odgovore na neka pitanja koji minut, uzmu papir i odu. Ja sedim za stolom, nemaju potrebe da se priblizavaju, ni da stoje blizu, naginju, nadnose nadamnom, privlace stolicu da sedaju... Mali broj kulturnih ljudi drzi metar i po do dva razdaljine sto je najnormalnija idealna razdaljina izmedju dvoje ljudi koji se ne poznaju i imaju kratku poslovnu interakciju. Ipak, vecina njih oseca potrebu da se zalepi, naslanja na sto dok ovaj skripi samo sto se ne slomi, nadnosi, unosi u facu, na obicno pitanje tipa koliko godina imas ili gde zivis dolaze teeeski udasi i izdasi, kasljanje, tone belog luka u izdahnutom vazduhu na pola metra od mog lica od kojeg cvece vene... Licni prostor je nepoznat koncept vecini naroda na ovim prostorima. Od kad su obavezni da stave maske, mislim da sam se drugi put rodila.
    Sto se tice virusa i epidemije, virus ne zadrzavaju, to svi znamo, samo smetaju i guse, nicemu ne sluze osim da dresiraju masu, ali eto, dok se nekom ne smrkne, drugom ne svane.
  • Zoki

    04.07.2020 18:57
    vakuum
    Lokalne samouprave i republika su u vakuum stanju ili u VD stanju i svaka odluka koju donesu je nezakonita.
  • Sale NS

    04.07.2020 18:53
    Svašta
    Koja inspekcija? Partijski podobni i ne rade ništa ni preko nedelje a kamoli vikendom, komunalci takođe. Ovo sve može proći samo ako građani sami prihvate ovakve mere.
    Ček, ček, pa zar nisu rekli proletos da vrućina ubija virus?
  • Mastodont

    04.07.2020 17:58
    @Marko

    Nit je lupanje u šerpe bilo da se ukine karantin, niti je ovo stanje sad zbog ukidanja istog - nego zbog bahaćenja sa izbornim skupovima, utakmicama i ostalim divljanjem. Ajd izvadi nos iz predsednikovog prkna pa probaj opet.
  • Misola

    04.07.2020 15:52
    Karaoke
    Kod nas u Radnickoj, karaoke obracun svaki vikend...
    Sve pršti....ali na distanci
    Kada neko i spomene komunalce slatko se smejemo...
    Gde su ti ljudi...čije pare troše?
  • Za

    04.07.2020 15:44
    @Ahab
    Ti trpi, dragi druze. Trpi kao sto trpis/mo sve do sad. Veruj svemu sto cujes ili procitas u medijima. Budi u strahu. PS Nije da im "nece biti nista" od svakodnevnog nosenja maski. Ozbiljne zdravstvene probleme moze prouzrokovati ista. Istrazi.
  • dr toxic

    04.07.2020 15:00
    idiotizam
    sve ovo je da se utera strah u kosti svima koji nemaju dovoljno intelektualnog integriteta. Maske su idiotizam i treba prodati sve to..Bratske firme su uvoznici..da se jos malo zaradi..Dakle maske su zaista blesimetar i konacno nam pokazuju da treba da budemo ponizni.. ako je i virus u pitanju..on vise nikada nece otici..kao ni rirus gripam. ali to ovom mentalno osakacenom narodu niko nije rekao..a mozga da ukljuci nema sam..prema tome neka pisaju po nama ....zver je najopasnija ranjena..a ovi su bas ranjeni... Nisu se nadali tolikoj izbornoj kradji sad pokusavaju da zatvore gradove kako bi ostali na vlasti.. situacija im je bezizlazna.. Sada je sve po njih vec vrlo opasno.. posrali su se na Ustav a sto ne bi na izborni Zakon..?
  • Minja

    04.07.2020 14:39
    Kontrola
    Zašto sinoc nije bilo kontrole u Laze Teleckog? Niko ne nosi masku.....ovaj gradonacelnik će nas koštati više od virusa!!!!
  • @Ahab

    04.07.2020 14:13
    Visekratna maska moze da se kupi na svakom koraku za ispod 100 dinara a moze da traje do sledeceg proleca :)
    Cena maski u apotekama su od 39 do 45 dinara u zavisnosti od apoteke. Pre par nedelja ste mogli da ih kupite kod Kineza, 150 dinara 10 komada a i jedan lanac supermarketa je imao na akciji pakovanje od 10 komada.
    Nemam razumevanja za sebicluk, neznanje i ugrozavanje drugih zbog nenosenja maske.
    I menij je vrucina sa maskom pa trpim. Ovde se vide komentari i onih koji su bolesni jer imaju prehladu ili upalu sinusa pa im je tesko da nose masku, na ovo nemam komentar.
    Sto se tice sugradjana sa astmom osim u slucaju nekontrolisane astme ili veoma teskog stanja mozete slobodno nositi masku. Pacijent sa teskom astmom koji ima teskoca sa disanjem vec nece izlaziti napolje tako da nema potrebe da stavlja masku. Kada mu se situacija stabilizuje, stavi masku i izadje da obavi ono sto zeli.
    Da napomenem i za one sa kurjim okom na stopalu, slobodno mozete nositi masku, nece doci do pogorsanja ili poboljsanja stanja ako je nosite. :)
  • Gojko

    04.07.2020 13:40
    Sve jasno
    Uvezli ortaci milione maski po 0,05 centi pa treba to uvaliti rulji.Slušam ceo dan neprestano sirene hitne po gradu da naprave rulji kompletan ugodjaj.Ali nebrinite ruljo čim se kosovo potpiše prestaće zabrane okupljanja.A o kovidu najbolje govori dr Nestorovič .Poslušajte ga u emisiji " kod alise" na studiju b.Niko ne govori da umru pretezno teški hronični bolesnici sa postojećim pulmonalnim tegobama, iznemogli starci od preko 80 godina u staračkim domovima.Sve to umire i od sezonskog gripa.Ali dobro mi volimo maske.Rekao svemogući kon da računamo sa nošenjem maski sigurno do proleća.Živeli.
  • Čucajte se

    04.07.2020 13:17
    E ljudi, stvarno nije zajebancija. Mene je potkačio onaj ‘slabiji’ a jedva dodjoh sebi. Čuvajte se!
  • Komsija s Podbare

    04.07.2020 13:04
    Astma
    @Podbarac

    Evo ja sa astmom ne da ne mogu, nego ne smem da nosim masku. Jedva disem i odmah gusenje dobijem. Neki maksimum je 5 minuta. Ne moze svako da nosi masku. Imas ljudi sa problemima sinusa, to je tek patnja. P. S. Slazemo se da se moraju sprovesti mere zastite, ali ne moze se komentarisati tako nekome ko ne moze da dise sa maskom na licu.
  • Danijel

    04.07.2020 12:26
    Srbija nema vladu !!!
    Sve mere, zakoni ili bilo šta što je doneto u ovom periodu, ništavno je, jer ne postoji legitimna vlast !!!
  • Ahab

    04.07.2020 12:17
    Zemlja gamadi
    Neka nepostojeca drzava najzad donese neku zglavnu meru!
    - Subvencionisite cenu maski, pa neka kostaju 10, a ne 110 rsd
    Sta ocekujete, da svaka obitelj placa 10.000 rsd ili vise na mesecnom nivou za batine maske, jel to cilj?!?!
    - Postavite rezervoare sa dezinficijensima za ruke na svaku autobusku stanicu i ispred svakog mesta ulaza u svaki park, na svakih 200-300m na svakom šetalištu
    - Postavite dezo barijere ispred svakog ulaza u zgradu, a na isto obavezite vlasnike lokala
    - Obezbedite odgovarajuce hemikalije za punjenje dezo barijera
    - Dezinfikujte ulice i sve javne povrsine
    Radite nešto, a ne samo da pretite i pritiskate!
  • Marko

    04.07.2020 12:12
    Šerpe
    E sad da pitam one koji su lupali u šerpe u 20.05 h pre mesec dana.
    Ukinuli su karantin i evo rezultata.
  • goga

    04.07.2020 11:54
    precizno
    Mislim da je ipak bezbednije da rastojanje bude 1,65cm...i bolje da ne pisem dalje
  • Podbarac

    04.07.2020 10:31
    @Vlado
    Kaže: "Kako mislite da ljudi dišu sa maskama, da lu ste vi normalni?"

    Lakše nego na respiratoru. Tolko.
  • Masa

    04.07.2020 10:30
    Postoji li?
    U nasoj Srbiji?Bar 5muskaraca!Koji ce ovome zlu stati na put!Smesno je!Da to uradi BABA od 6o godina!!!!!
  • Хм...

    04.07.2020 10:17
    Занимљиво ми је како ће комунална инспекција или ко већ да контролише ношење маски, и како ће кажњавати народ а да не дође до инцидената? Да ли је базен затворен простор? Каже се да се забрањује... а у наставку ако то није могуће...Како је онда забрањено и да ли то подлеже некој санкцији?
    Како ће Градско зеленило да контролише број људи на Штранду? Ако нпр. 1000 људи уђе на Штранд, шта је онај 1001? Да чека испред капије док неко не изађе?
    Да ли значи да ће се опет стварати колоне и редови испед продавница, маркета, тржних центара, шопинг молова, апотека...јер ће мерити људима температуру (будите на сунцу 10 минута па измерите температуру, неће вас пустити у објекат јер вам се температура повећала?
    Лично носим маску, где год могу, посебно у аутобусу, на послу ретко, напољу не носим, зато ми је чудно да кажу да се маска носи на јавним површинама (да се вирус не преноси ваздухом, па неће надлежни да кажу?)
    Најзанимљивије ми је што иза ових римских бројева стоје тачке...
  • Novosađanka

    04.07.2020 10:04
    Korisni saveti?
    Evo neko već savetujw perkanje i peglanje nekih 5 maski na dan pa sušenje i tako svaki dan sa nekih 12 maski. Jako praktično. Te krpene maske nisu stvarno zaštita, nemaju dobar protok vazduha pa realno guše, svaki dan perkanje i peglanje, i te iste maske ima da vam se raspadnu vrlo brzo. Bacaćemo tkanina u smeće ko nikad dosad. Nisu to mere, to je ono država nema para snalazi se kako ko ume a mi samo kao donosimo zabrane. Jedino to i znaju-zabrane.
  • Realan

    04.07.2020 09:30
    Limanac
    Jel treba maska i na fruškoj gori?Ukinite Exit i sve manifestacije gde je blud i nemoral.!Ostavite ljude na miru da se bar nadišu vazduha!Ej maska na Keju?Ukinite okupljanja na keju uveče vandalima koji ostavljaju gomilu smeca!Preskačete uzročnike a kažnjavate porodice,penzionere ljude koji posle posla žele malo vazduha!
  • Sanja

    04.07.2020 09:22
    Opet o ceni maske!
    Pa sto me to nervira ....Negde sam procitala kako je gospodja navela sto se istrosi za dan bar 500 din za maske na dan.A lepo je dr gospodin objasnio kako uraditi to isto sa 6 maski i lepo oprati i ispeglati.Pa niko nije toliko lenj.I sasiti u muci.A cigarete!To se ne racuna....300 din i u vazduh!Svako ima svoj izbor.Ali ne treba neko ugrozavati onoga sto zeli da zivi i da se cuva.
  • Vlado

    04.07.2020 09:12
    Kako mislite da ljudi dišu sa maskama, da lu ste vi normalni?
  • Pera

    04.07.2020 08:49
    Jedino resenje je potpuno zatvoriti Novi Sad.
  • Mns

    04.07.2020 08:41
    Svi
    Komentari koje čitam pokazuju strah i paniku. Teirije za da apokalipsa ili ne sve he teirija zavere. Činjenice - proverite koliko kopija virusa mora biti prisutno u sluzokozi da bi PCR test bio pozirivan i kolika je njegova tačnost. Takođe se informišite da li i kada he moguće dobiti tačan test iz krvi IgM i IgG.
    Šta znači biti zaražen i oboleo.
    Konentar npr. direktora za javno zdravlje Kraljeva juce jeste da vise nema testova (slicno je kazu i u NS-neprovereno), da je mnogo veci broj zarazenig od potvrdjenih i da cemo se uskoro svi zaraziti. Da je dobro sto je mali broj obolelih sa ozbiljnim simpromima.
  • Nikola

    04.07.2020 08:29
    Cirkus
    Poceli virusi da se sire i na ovim vrucinama!Nesto bas i nisam ubedjen.
  • Sax

    04.07.2020 04:17
    Poseban krug pakla za botove
  • Zar ne vidite

    04.07.2020 01:31
    kako im se globalno
    savrseno odvija plan? Konstantnom manipulacijom i sistematskim unistavanjem su dosli do onoga do cega su zeleli doci : da ljudi MOLE da budu zatvoreni, kaznjeni, u strahu - marionete, poslusnici, nebitini, (uskoro) zigosano roblje. Osvestite se vise!
  • local

    04.07.2020 01:15
    Da li je tacno da sedenje u prepunom kaficu efikasno pomaze u borbi protiv korone?
  • Nemanja

    04.07.2020 00:27
    Dokle više?
    Ja se pitam dokle više će da nas prave idiotima, i dokle ćemo to trpeti?!?

    Mi ovde palamudimo da li se i kako se nosi maska i koliko će to sprečiti širenje najsmešnijeg fejsbuk virusa, a svi jako dobro znamo da je jedini odgovor na širenje istog - katanac!!! Katanac na kafiće, klubove, Štrand, bazene, tržne centre. Otkazivanje svih turističkih aranžmana i katanac na sve hotele, ko hoće u svojoj režiji na more, obavezan karantin po povratku. Nema okupljanja i tačka, zatvorena mesta za okupljanja ljudi. Murija da patrolira i rasteruje i privodi ko se ogluši. Ovako funkcionišu USA i Nemačka od marta, i nijedan NORMALAN stanovnik tih zemalja nema apsolutno ništa protiv toga. Gospodo ugostitelji, ovo je za vas udar asteroida koji je zbrisao dinosauruse, ako se niste još početkom marta snašli šta i kako dalje, i treba svi do jednog da propadnete, ne može vaš opstanak po svaku cenu više da ugrožava živote ostatka populacije.
    Ja neću opet da idem u kućni pritvor zato što gazde kafančina moraju "da nadoknade" (da ne govorimo o navijačima i političarima koji su isto tako morali "da nadoknade"...).
    Poenta cele priče je da "društveni" život (tj, psihologija čopora) mora da nestane ako želimo da se rešimo ovog virusa. Ende.
  • Inspekciji!

    03.07.2020 23:59
    Gluposti
    Umesto sto vijate bakice sto prodaju cvece, da malo opomenete decurliju koja se u desetinama uvece skuplja kod Spomenika na Keju.
  • Sava

    03.07.2020 23:15
    Jednostavno
    Kupite 7 maski, svaki dan uzmete novu, staru ne bacate nego okacite na terasu i naprskajte je alkoholom. Posle 7 dana na vetru i suncu maska je opet bezbedna za koriscenje, i tako u krug. Resili ste problem maski za 400 dinara. Da znam da te obicne hiruske maske stite samo 30%, ali ako je svi nose taj procentaj je i preko 80%. Cilj maske je da pre svega blokira kapljice koje svi pravimo u toku pricanja, a koje su nevidljive za golo oko. Ako mislite da vi ne pljuckate dok pricate, varate se. Pogledajte na internetu snimke testova iz laserske sobe, to su bukvalno oblaci mikro kapljica u toku normalnog pricanja, sa obicnom maskom preko lica te kapljice su blokirane. https://twitter.com/jeremyphoward/status/1274036546690093056
  • Jakob Jerih

    03.07.2020 22:58
    Gospodine gradonačelniče , sa ovim merama ste ZAKASNILI !!!
    Sada više NESMETE da nas zatvarate ... jer bi to moglo da vam se obije o glavu (kako vama , tako i vašoj stranci , pa i predsedniku države), a sve to zarad vlasti , para ...
    Do izbora je sve moglo .
    Čega se čovek boji ? Onoga što ne poznaje .
    "Svemir i ljudska glupost nemaju granica - mada za svemir i nisam siguran." -muž Mileve Marić .
  • попара

    03.07.2020 22:42
    Pm98
    Овај народ је немогуће заглупети, више.
  • Novosađanka

    03.07.2020 22:32
    Pitanje
    prvo: realna trajnost maske je sat-dva, na vrućini zbog znojenja i manje. Baš me zanima ko ima toliko novca da na poslu i napolju menja masku svaka 2 sata. Na poslu sa prevozom objektivno provedemo oko 10 sati, pa onda dodaj na to druge obaveze i eto ti bar 6 maski na dan. Baš me zanima ko ima toliko novca! prvo radnici koji rade sa ljudima, po prodavnicama i marketima i slično, da li će im gazde obezbediti po 4 maske za svaki dan? Neće. Jeste li vi realni? Drugo, maska ne štiti od zaraze, sa maskom se možete zaraziti k'o ništa. Maska sprečava da zaraženi šiti zarazu dalje a i to samo do određenog procenta. Treće, ponekad nameštanje i cimanje maske ima za rezultat nepotrebno pipkanje lica prljavim rukama, kojeg inače ne bi bilo. Četvrto, vrućine i pogotovo autobusi sa maskama. Na 37 stepeni? Haha kako da ne! Peto, videla ljude u busevima, nose uredno maske i ladno zavuku prljave ruke ispod i češu nos ili već ne znam šta rade ispod. Ali generalno najveće pitanje je kako će to građani da plate? Jedna maska je 100 din min 65, treba vam bar 5 dnevno pa vi računajte. A da, tu su i deca, i njima treba nabaviti maske.Dakle, svaki član porodice pa puta nekoliko na dan. Haha, realno, nema šta!.
  • Detelinarac

    03.07.2020 22:25
    Ja
    Na otvorenom nosenje maske je besmisleno, izbori, fakulteti, prijemni, kafici, vrtici, gradski prevoz, trzni centri, banke, izvor zaraze, sad mislim da je prekasno za bilo kakve mere, vlast je napredno zgazila sopstveni narod, neka nam je Bog upomoc.. .
  • MaX

    03.07.2020 22:20
    Bukagije i lisice
    Pored maski bi trebalo i jos nesto.
    Mislim da ove maske nisu neka velika zastita, ljudi su nervozni jako i mogu postati agresivni, a onda...
  • tony hawk

    03.07.2020 22:05
    skejt park
    Koliko to Novi Sad ima skejt parkova pa još u svima maske
  • @LoKaLnO TaNdRkAlO

    03.07.2020 21:38
    - maske mogu da se koriste 2-3h, zavisi od aktivnosti
    - "sertifikat da stite od virusa" nema nista sem onih hazmat odela sa zalihama vazduha
    - dokazano je u brojnim studijama da drasticno smanjuju sansu da se zarazite, otkad su izmisljene pa do pre mesec, mesec i po kad je objavljena poslednja studija
    - niko ne kaze da maska ne treba da se dodiruje nego da se unutrasnji deo ne dodiruje prljavim rukama (a inace se lakse skidaju/stavljaju dodirivanjem trakica a ne same maske)
    - nema savrsenog zaptivanja nego smanjivanja direktnog izlaganja

    - sve ovo dzaba pisem zato sto nepismene budale veruju sta hoce (cija im se zvaka vise svidi, koja vest bude sarenija, misticnija i dramaticnija ili do kog genijalnog zakljucka tako glupi i nepismeni dodju) tako da nek vam je sa srecom, nemojte posle da placete i naricete za clanovima porodice, prijateljima, poznanicima, itd.
  • Mira nisevic

    03.07.2020 21:33
    Nije se moglo glasati bez maske,toliko o zarazi na izborima
  • exit2020

    03.07.2020 21:32
    Hocete vi da isplatite moju kartu za exit?????
  • München

    03.07.2020 20:54
    U Nemackoj, nije vanredno stanje ali je obavezno nosenje maski u zatvorenom prostoru, drzanje distance i higijena. Osnovne stvari koje svakom normalnom coveku jednom kazes i on ih radi. Ali ko ce Srbima da dokaze ... Stvarno je tuzno kako smo sami sebi najveci neprijatelj. Pozdrav iz Nemacke.

  • dijasporac

    03.07.2020 20:39
    U USA je pik talasa covida-19 bio krajem aprila, sa 40 hiljada dnevnih slucajeva, onda je poceo blago padati do 18 hiljada na dan. A onda se desilo ubistvo Floyda, protesti "black lives matter" pocetkom juna, nepostovanje mera ogranicenja kontakata i vec sredinom juna je pocela zesca igranka u USA, svakodnevni rast, da bi juce 2.jula stigli do rekordnih 57 hiljada slucajeva zaraze.

    To je mozda nekom primer sta ne treba raditi u doba corone ali kao sto neko rece, svako treba da brine o svom zdravlju i zivotu (ako celo skace sa litice u provaliju, ne moras i ti).
  • Gerontoloski

    03.07.2020 20:36
    Exit moze a stari zarobljeni!!
    Zasto onda ne date da stari u domu mogu u setnju na ulicu a EXIT cete dopustiti???
  • Баћа

    03.07.2020 20:35
    Мјере
    Било је и крајње вријеме да се у Новом Саду заведе ред.
  • Novosađanka

    03.07.2020 20:29
    Zašto maske na otvorenom
    Imam problem sa sinusima, nos mi je 90% vremena zapušen, skoro pa jedva dišem, sa maskom ne dišem skoro uopšte. Realno jedino kad imam vazduda je napolju u šetnji. Šta god na internetu dokazivali i tvrdili ja možda i subjektivno, ali sa maskom jako teško dišem i gušim se. U prodavnicu, autobusima nosim masku, ali napolju vala NEĆU! Kad šetam, ne volim da budem blizu ljudi, šetam sama, i držim se daleko od drugih i bez epidemije. Ljude ne želim u blizini. Napolju na 35 stepeni sa zapušenim sinusima maska će me gušiti. To je čisto ižiuvljavanje. Distanca od par metara je sasvim dovoljna i unutra a kamoli napolju. Kao ovde smo, strahom nas na sve možeš naterati. Još malo pa će nas natrag u obore, pa ćemo u strahu i u svom domu da nosimo maske jer će policija početi da upada i proverava jer dotle će doći. Prosto, ne budite glupi, to je sve! Ne idite na žurke i stiskavce po diskotekama, ne pipajte svakog i razgovarajte tiho i bez dreke i na distanci. Ako kijate i kašljete svakako nosite masku ili bolje ne idite nigde. To je stvar čiste kulture koji treba da se primenjuje kod svake zarazne bolesti. CEla ova planeta je bolesna. Uskoro nećemo živeti uopšte, bićemo uplašeni i prepadnuti kao miševi cvileći državi da nas spasi. Patetično! Jadno, odavno mi ne živimo, ovo će nam samo udariti ekser na mrtvački sanduk. Manje paranoje više pameti.
  • dijasporac

    03.07.2020 20:28
    Po velikom broju komentatora covid-19 izgleda ni ne postoji, u pozadini je Vucic podrzan belosvetskom zaverom da spreci provod Srbalja do 5.00h ujutro po splavovima. A opet imate druge koji urlaju kako drzava nista ne preduzima i lazima smanjuje broj zarazenin i mrtvih...

    Gledam na youtubeu snimak "Marke zvake" od pre 30-tak sati (vece pre nego sto im je AV prvo zatvorio domove a onda se popismanio) sa studentima iz beogradskog Studentskog grada koji se provode u nekom parkicu jer im obezbedjenje ne dozvoljava da se grupisu u studenjaku, njih 100-200 se okupilo u gomili, cugaju pivo i sljivovicu, igraju, grle se, ljube, niko maske, nikog briga sto postoji neki virus. A oni su buduca intelektualna elita te drzave., brrr...
  • malo logike

    03.07.2020 20:27
    ukljucite mozak iskljucite int
    "Lakše je ljude prevariti nego ih ubijediti da su bili prevareni" -Mark Tven.

  • Iva

    03.07.2020 20:25
    Sramota
    A nije im palo na pamet da dezinfikuju vrtiće “Radosnog detinjstva”...Žao mi je što nemam ovde mogućnost da okačim sliku sa ulaznih vrata vrtića na kojoj piše “IZVRŠENA DEZINFEKCIJA OBJEKTA 06.05.2020. To je bilo pre 2 meseca, tačnije pre otvaranja vrtića...
  • Dejan

    03.07.2020 20:13
    Banda
    Banda je organizovala izbore na koje je izaslo 2 miliona ljudi, i sada pokusava da na narod prebaci krivicu za nesposobnost, kriminal i sve ostale radnje. Za protekla 4 meseca od kako traje ova pandemija, nisam nosio masku ni jednom, kao ni 99% ljudi u okruzenju, ali se zna ko sta sme i kako. Ne verujte kriminalcima, izbacite ih napolje na ulicu, nece vam trebati ni maske niti ostale gluposti. Pozdrav iz daleke ali uredjene drzave.
  • miky

    03.07.2020 20:08
    Teski smo ljudi, jako teski
  • dobrivoje

    03.07.2020 20:04
    @Duda03.07.2020
    Gde su studenti krenuli?
  • Pmila ns

    03.07.2020 20:04
    Maske ne padaju
    Masku nisam ni odlagala.Prosecite ranim jutrom I videcete kako se lljudi odgo vorno ponasaju.Dobri smo mi u ranu zoru, posle ne vazi.
  • Trlalababalajetrva

    03.07.2020 19:55
    Šta to beše mozak?
    Koliko obolelih?
    Ko je oboleo?
    Namerno se korisri retorika zastrašivanja i panike. Pozitivan na virus nije isto što i oboleo, oboleo je neko ko je bolestan. A bolestan je onaj kome je imuni sistem slab pa se bori da pobedi napast....Tako je sa svim virusima ... Kada bi se svi ovi što se testiraju na koronu testirali i na barem još 5 virusa od koksaki, adeno, svinjski, sars....itd... bili bi pozitivni...

    I šta sad?

    Da se svi obesimo jer postoje bolesni ?

    A šta ćemo sa pušačima koji truju ne pušače? Kada će oni u karantin i pod maske...Licemerje i dvostruki aršini su na delu ...
  • Za

    03.07.2020 19:40
    #ozlojedjen
    To sto su ljudi ovce - ne znaci da treba da pratimo (svi) stado. Maske, ove koje nama uvaljuju, hirurske i od platna, nisu efektivne za virus manji od 0.3 mikroba, ni-ka-ko. Efektivne su da prouzrokuju druge zdravstvene komplikacije osobi koja dise kroz/preko njih. Uostalom, istrazite malo validna istrazivanja iscitajte, ne vodite se samo onim sto vam se govori preko medija, jer - SVI, lazu. ( Television - Tell a vision). Kriticko misljenje. Srecno -)
  • hemodroid

    03.07.2020 19:40
    Bolje da je zatvorio nocne klubove i kafane ovako ce nam svi beogradjani doci u provod.
  • NS

    03.07.2020 19:39
    Odgovor
    Lepo sam rekao da ce se desiti masovno zarazavanje. Ne mozes objasniti neke stvari sto se uostalom i vidi po nekim komentarima. A i gradonacelnik se kasno setio sta treba da radi. Opet ce kaznjavanje biti selektivno. Ma 24 sata na svim kanalima pustati snimke iz Indije.
  • bora

    03.07.2020 19:33
    maske i otvoreni prostoe
    Pre nedelju dana grad je organizovao medjunarodni nocni maraton,koncert na
    krovu promenade u celom gradu imali smo tehno zurke a sada na otvorenom
    treba da se nose maske.Ama bas svi strucnjaci kazu da maska na otvorenom
    nista ne znaci.Maska na otvorenom nije se nosila ni za vreme vanrednog stanja.
  • zgadjen

    03.07.2020 19:25
    Ovdasnji narod nista nije bolji od vlasti.
    I jedni i drugi su bahati i bez razuma.
  • maja

    03.07.2020 19:19
    pripreme
    Cekajte kako ce sportisti da obavljaju pripreme kada je obavezno nosenje maski.
  • Krizni stab!!!

    03.07.2020 19:18
    E X I T okazujte!
    Da li jedete bunike kad jos nije doneta odluka da se EXIT otkaze???
    Pa vi kolektivno konzumirate opojne supstance.
  • B

    03.07.2020 19:11
    Nije vreme za inat
    Moramo se cuvati sami. O virusu ne znaju nista i zato treba postovati mere, bez obzira na ovakvu vlast.
  • Bal pod maskama

    03.07.2020 19:07
    Bas me zanima kako ce omladina na keju piti do zore, pevati ispod prozora sugradjana u kasni sat, sa sve maskama. Verujem da ce drzati i propisanu distancu.
  • Peki

    03.07.2020 19:06
    Aflatoksin
    Jeste, narod je kriv, a ne gospoda koja je u jednom danu "ustanovila" izlecenost bolesnih radeci im jedan test...i 50% "izlecenih" nastavilo da siri zarazu. Testova imamo ali ne testiramo kontakte ako nemaju simptome. Pa sta ocekujete? Stvar izmice kontroli, a vec se usadjuje krivica...
  • Penzioner Car

    03.07.2020 19:02
    Broj komentara
    Skoro svi komentari pominju SNS i neću da se čuvam nikako. Ko neće da se čuva nemora. Ja se čuvam i nosim masku kad izađem iz kuće. Za ostale me nije briga, a naročito one koji mrze. Moji prijatelji i rodbina nose maske kad su napolju, meni je to dosta.
  • Albert

    03.07.2020 18:56
    Neverovatna je kolicina Ajnstajna u ovoj nedodjiji.
  • LoKaLnO TaNdRkAlO

    03.07.2020 18:56
    Koja je svrha?
    Zamolio bih redakciju da kontaktira proizvođače tih maski i da dobije uputstvo za rukovanje, i to sledeće stvari:
    1. Koliki je radni vek te maske, odnosno koliko se dugo može nositi bez skidanja (dok ne postane vlažna)?
    2. Koliko dugo će trajati na licu nekoga ko trči stazom?
    3. Da prikažu sertifikat da ta ista štiti od virusa?

    Da nam objasne kako da ručam u restoranu sa maskom, kako da popijem kafu sa maskom, ližem sladoled sa maskom. Pošto skini-stavi masku nema apsolutno nikakvog efekta što se tiče zaštite, barem tako kaže struka jel ne bi trebalo da se dodiruje.
    I kako da obezbedim da mi maska savršeno zaptije lice? Pošto ljudi koji nose masku a, sa strane imaju centimetar lufta ne ostavljaju utisak da ta maska ima bilo kakvog efekta.
  • @Vox populi

    03.07.2020 18:52
    procitaj bolje
    Ne na otvorenom prostoru kao takvom jer to jeste besmisleno, vec na otvorenim prostorima gde uvek ima dosta ljudi i gde je nemoguce odrzavati distancu od metar i po, dva.
  • Pm98

    03.07.2020 18:50
    Dokle vise??
    Ovo su skroz besmislene mere!
    Zaglupljuju narod.
  • EXIT

    03.07.2020 18:49
    Organizatori EXITa
    Nadamo se da cete prvi ici u masu ljudi, ako ne otkazete festival. I vi i clanovi tzv. kriznog staba. Pa da se opet svi lepo izgrilite i izljubite kao 21.6.
  • Exit

    03.07.2020 18:46
    Preporuceno ici na EXIT
    Tamo ce biti samo 20.000 ljudi, gusto zbijenih. Exit ce nas fino osveziti.
  • Coravi desk

    03.07.2020 18:40
    A kako su nam Maja i Vule(svih troje) a kako kod vas
  • Nikola

    03.07.2020 18:40
    A na Exitu usto maske? Raj za dilere, samo ce oni i nositi maske a novosadjani fasovati jos korone. Inace, skoro niko u prodavnicama nema masku, ni orodavci ni kupci. Narod mirno seta po parkovima i Keju, znaju da to nece niko kontrolisati. Kakva vlast takvo postovanje mera.
  • Mi loš

    03.07.2020 18:29
    Mnogo loš
    Nošenje maske na otvorenom je u suprotnosti sa mišljenjem Svetske zdravstvene organizacije.
    https://www.danas.rs/svet/szo-preporucila-nosenje-maske-u-odredjenim-situacijama/
  • SoSa

    03.07.2020 18:25
    verujem-ne verujem
    Za zatvorene prostore se apsolutno slazem...i bez epidemije bi ih uvela, koliko su samo ljudi nekulturni...dahcu za vrat kao manijaci. Ali na otvorenom prostoru...to je apsolutna budalastina! Pa sta treba, da ljudi trce i voze bicikl pod maskom? Pa to ne da je glupost, nego cak mislim i da je opasno po zdravlje.
    Nisam bas sve dobro shvatila, jel i u parku i na keju treba da setamo/sedimo pod maskama?
  • Kuca uzasa

    03.07.2020 18:23
    Jezivi mix neodgovorne vlasti i jos neodgovornijeg naroda.
  • Ja

    03.07.2020 18:22
    Eno u Idei na Bulevaru patrijarha Pavla niko ne nosi maske.Radnici ispod brade a kupci nikako.Isto i u manjim radnjama.
  • Sejo sa Adica

    03.07.2020 18:19
    Asfalt
    Gradonačelnik , mi smo svi sa maskama a nemamo asfalt u ulici Drage Dejanović na Adicama. Pomozite
  • RajnjakP

    03.07.2020 18:15
    Slažem se
    Vučić je moj idol.
    Čim on počne nositi masku, i ja ću. Ja slepo sledim njegov primer.
    On je najpametniji od svih nas. Ako on smatra da maske ne trebaju, što pokazuje i svojim primerom, i ja smatram da ne trebaju. Živeo naš vladalac !
  • Darwin

    03.07.2020 18:08
    Podrzavam pobunu protiv zdravog razuma.
  • ozlojedjen

    03.07.2020 18:05
    @Duda 03.07.2020 • 17:46
    Ludilo
    Zasto maske na otvorenom prostoru? Dokle više iživljavanja? Provocirate narod..."

    Da li si nekad gledala tv izvestaje iz sveta?
    Da li si videla tamosnji narod kako masovno nosi maske bez da im iko to naredjuje?
  • Zoki NS

    03.07.2020 17:55
    stručnjak
    Stručnjak opšte prakse kao i njegov šef!! Gde je lični primer ?
  • Frtutma

    03.07.2020 17:48
    Molim, objavite ceo tekst! Što se keja tiče, reč je o tartan stazi i o mobilijaru. Glupo jeste, ali trebaju nam precizne informacije.
  • Duda

    03.07.2020 17:46
    Ludilo
    Zasto maske na otvorenom prostoru? Dokle više iživljavanja? Provocirate narod, proveravate koja nam je granica pucanja. Nemojte da se iznenadite. Studenti su krenuli u Beogradu.
  • @Realan

    03.07.2020 17:42
    Poenta mera je upravo da se smanji dnevni broj zarazenih kako bolnice ne bi bile prebukirane i kako bi svi dobili neophodnu negu.
    Ako imas 100 dnevno zarazenih to je 1400 za 2 nedelje i ako je 5-10% za respiratore i sl. ima mesta.
    Ako imas 500 dnevno, to je 7000 i za 5-10% nema mesta.
    Ako imas 1000 dnevno, to je 14000 i onda imas pakao

    Iliti bolje da se svi zarazimo/prelezimo za 5 godina nego ove godine, bice mnooogo manje mrtvih
  • AleksandarNS

    03.07.2020 17:40
    Bolest druge vrste...
    se uvukla među ljude. Kako su ljudi postali o ako zlobni da bi svesno ugrožavali ljude iz svoje okoline,na početku svega i svoje roditelje. Odakle vam pravo i ako ne verujete vođi, kurti, murti, celom svetu... Sklonite se bar od dece i starih jer nikad ne znate ko oko vas boluje od astme, dijabetesa, kancera... Ako nas uništavaju ovi sa vlasti, moramo li i sami?
  • Vladimir Kovacevic

    03.07.2020 17:40
    Neozbiljnost
    Poznajem zdrastvene radnike u Nišu i u NPazaru.
    Oni tvrde da nažalost dnevno ima mnogo više zaraženih i preminulih.
    Svi znamo da SNS nikada ne govori istinu ali igrati se životima sopstvenog naroda je prevazišlo svaku meru.
  • Vox populi

    03.07.2020 17:40
    Da li ste vi normalni - šta će maske na otvorenom prostoru???
  • Mirjana

    03.07.2020 17:36
    Sve veći cirkus,sve manje smeš
    Ovo je svetska prevara veka.Pravi se novi poredak socijalno distanciranih ljudi,koji nemaj ni pravo glasa.Maska znači nemaš pravo da pričaš,a distanca da se više nećemo grliti,ljubiti,pa samim tim ni razmenjivati mišljenja,nego slušati jednog na tv-u.Ne budite glupi,ne dozvolite manipulaciju mozga.Zar je realno da se sprovode neke mere,a za 6 meseci umrlo manje od 300 ljudi???UKLJUČITE MOZGOVE,ISKLJUČITE TELEVIZORE
  • Dr Kon

    03.07.2020 17:24
    Zoki
    03.07.2020 • 14:54
    maske
    Nosim masku samo u zatvorenim prostorijama ,a na otvorenom neću!!

    Ok Zoki, nije frka :)
  • DraganApa

    03.07.2020 17:18
    Bazeni i kafići
    Ako sam dobro razumeo, neću se zaraziti u bazenu sa još 50-100 ljudi...a zaraziću se kad odem na kafu ili pivo u kafić. Hmmm, zanimljiva teorija.
  • BONE

    03.07.2020 17:18
    NS
    Pojačan rad komunalnih službi?? Možda ćemo dočekati da nam se ulice ponovo svaku noć peru kao u vreme pravog gradončelnika Jove Dejanovića.
  • Pera perić

    03.07.2020 17:15
    Pravno gledano...
    Pravno gledano tačka 1 nalaže nošenje maski u privatnim stanovima....
  • Novosadjanka

    03.07.2020 17:05
    Izuzetak
    Apsolutno ne podržavam SNS i AV, naprotiv. Ove mere pozdravljam jer nedokazanim pametnjakovićima ne može da se objasni da ne "boli" kada si disciplinovan i obazriv.
  • Djodjo

    03.07.2020 16:56
    Kako da ne...
    Znaci, rukavice vise nisu neophodne, jer se virus vise ne prenosi kontaktom, nego samo vazduhom. Napada i dalje najvise nocu, i to mladi svet, a danju samo u parkovima, na keju i na tartan stazi.Stariji vise nisu ugrozeni, jer su se pridrzavali pravila tokom epidemije, pa ih korona sad zaobilazi. Van parkova ne morate nositi masku, a u parku obavezno. Zurke su dozvoljenje samo posle izbora, tako da smo tu sansu prokockali, ako vec do sad nismo iskoristili. U bazenu je obavezno drzanje distance i zabranjenjo je pipkanje ispod vode, ali se i dalje mozemo svi kupati u istom bazenu, ali na smenu. Vodu ce verovatno menjati posle svakog kupaca! Znaci, idiotiskim odlukama vrhovnog vodje nikad kraja!
  • Marko

    03.07.2020 16:52
    Čik
    Čik neka me neko pita za masku u parku...
  • Xxx

    03.07.2020 16:35
    ???
    I sad nije mi jasno da li su dozvoljene svadbe ,mature i rodjendan i ili ne?
  • Pancevac

    03.07.2020 16:20
    Hocemo i mi to!
  • Podbarac

    03.07.2020 16:20
    @zace i lopova
    Naš'o si kako i kad ćeš da ih rušiš - pazi samo da tebe (ili tvoje) pre toga ne stigne Korona...

    Tolko.
  • Vesna

    03.07.2020 16:14
    Bas me zanima kako ce te mere da se sprovode na Strandu!
  • Blue

    03.07.2020 16:14
    Sta znaci
    Ograniciti ulaz na Strand?! Imam sezonsku ulaznicu i uvek sedim na travi kod spica baz zato sto tu nije guzva, muzika je diskretna i nema urlanja. Strand je ogroman i nema potrebe da se ogranicava ulaz. Neka kontrolisu distance na pesku jer tamo je najvise dece i mladih! A nosenje maske na keju ili u parku je van svake pameti!
  • Nebitan

    03.07.2020 16:13
    Kako maska tačno pomaže na otvorenom prostoru?
  • Dans

    03.07.2020 16:12
    Objašnjenje
    Odnose li se ove budalaštine i na decu? Trebaju li nositi maske dok se igraju na igralištu?
  • Stidim se sto

    03.07.2020 16:12
    Nosim masku
    Pa to je bilo i dosad zar ne, ali moze li se to dokazati bahatom samozivom narodu u kome je sramota nositi maske?
  • Miki

    03.07.2020 16:07
    Bas cu da gledam kroz prozor
    kako ce da kontrolisu bukadzije na Keju kod spomenika. To ce biti ili komedija ili naucna fantastika, trece nece biti. Distanca ce biti 1,5 cm a napijanje i povracanje ne idu zajedno sa maskom. Podavice nam se "deca".
  • Stručnjak za sir

    03.07.2020 16:02
    Slažem se sa ns liman4. Trčim na keju bez maske, ako uspeju da me uhvate platiću kaznu.
  • ilija

    03.07.2020 16:02
    Skup besmislenih mera. Pa virus se ne prenosi u parku ili na keju vec na vasim dernecima.
  • Mare

    03.07.2020 16:01
    Uh
    Pa što maske na otvorenom? Sve sto naredi sns bagra, ja cu kontra...
  • Sava Moreplovac

    03.07.2020 16:00
    Primena mera , ali prc
    Mere su imbecilne, a evo i zašto:
    Dođe sanitarni inspektor i kaže: Ne nosite masku, dajte ličnu kart da vam pišem kaznu. vi ga oterate u tri lepe jer nema pravo po zakonu da vam traži ličnu i šta se dešava? Zove policiju i dobijate šest zvezdica kao u GTA?
    Glupost koja se ne može sprovesti u delo.
  • Draganče

    03.07.2020 16:00
    Kej kod spomenika noću
    Da li će i okupljeni u večernjim časovima na keju, pošto se to vodi kao park, morati da imaju maske? Ko će to kontrolisati?
  • igor

    03.07.2020 16:00
    Da nosim masku na bazenu i kada trcim na keju?!

    Primitivnijih vlasti nije bilo od vremena Turaka.
  • NS

    03.07.2020 15:59
    Neverovatno
    Znači u BG u kojem je uvedeno vanredno stanje može do 100 osoba u zatvorenom, a u NS nemože više od 5.
    E pa gospodo političari, ja krećem sa otkazima, ne želim, ali moram....
  • *

    03.07.2020 15:58
    x
    Za virtuelni virus - virtuelne maske.
  • Dr

    03.07.2020 15:57
    Kakav debilizam kad moram tako da se izrazim.
    Umesto po prestanku vanrednog da su uveli odredjene mere koje su mogle da sprece sadasnje stanje.
    Oni idu u krajnost koja nema nikakvog smisla.
    Kako u gradskom da se drzi odstojanje, kada je red voznje takav da su guzve neminovne.
  • Danijela

    03.07.2020 15:50
    Zelela bih da vas vidim da radite u nekom fast food-u, gde ne radi klima i ima 50 stepeni, pa da nosite maske 8-9 sati.
  • Corona

    03.07.2020 15:47
    Zar to sve vec nije bilo na snazi?
  • Комша

    03.07.2020 15:46
    Не пада ми на памет да носим маску напоље на ову врућину.
  • malo sutra

    03.07.2020 15:45
    Hahaha, sigurno cu sa decom u setnju na otvorenom sa maskama.Nema sanse. A kafici,noćni provod, restorani, bazeni , kupanja ok?P Pa zar smo tolike ovce
  • jova

    03.07.2020 15:41
    @bora
    Mi kijamo u maramicu
  • Novosadjanin

    03.07.2020 15:39
    Uzas
    Najlakse je zatvoriti,otvori nesto u ovom gradu nemoj samo zidati na svakoj livadi i uzimati kajmak
  • Patak

    03.07.2020 15:38
    Ahaha
    Veceras bal pod maskama, a i sutra.
  • Dalabu

    03.07.2020 15:37
    Koji lekar je savetovao masku na Keju, narocito tartan stazi ali ne u bastama kafana? Do 5 u zatvorenom, kako brojite nocni klub? Sramno sta vi radite.
  • cwelle

    03.07.2020 15:36
    A ko ce da proverava da li ljudi nose maske?
  • Limanoid

    03.07.2020 15:35
    Zašto maske u parkovima i na keju? Idem na rekreaciju, gledam svoja posla, ne komuniciram ni sa kim. Koga time ugrožavam na otvorenom i ko mene ugrožava? Kakva je ovo glupost! Ostale mere podržavam i nije mi jasno zašto nisu na snazi već mesecima.
  • L

    03.07.2020 15:35
    Debilzam
    Naravno, dok smo čekali izbore, moglo je sve, samo da bi se vrhovni vođa zadržao na vlasti, a sada malo po malo uvodimo vanredno stanje. Sramota, diktatura nikad gora.
  • Voja

    03.07.2020 15:35
    Udri po radnicima
    Opet udri po radnicima, da po vrucini od 35 stepeni nose maske,a lezilebovici pod klimom bez maske.
  • Lolo

    03.07.2020 15:35
    PRAVI Novosađan ne nosi masku!
  • tutumraci

    03.07.2020 15:34
    Ne moze danas da se donese odluka koja vazi od danas
  • Nik

    03.07.2020 15:31
    Aladin
    Od sledece nedelje opet policijski cas, pa prolupacemo.
  • Darwin

    03.07.2020 15:30
    :)
    Ne treba da slusate savete.
  • marica

    03.07.2020 15:30
    gde je tacno ovo objavljeno? da nisu mediji koji prenose
  • Ana

    03.07.2020 15:28
    Ona sedi i puši
    Upravo sam se vratila iz "pokušaja kupovine" mlečnih proizvoda na Novom Naselju! Crvenokosa sedi ma stepenicama ulaza, ja je zaobiđem, kad, se ispostavi da je ona prodavačica! Čekam da stavi masku, pred njom su svi prehrambeni mlečni proizvodi, kad ono, ništa od toga...Pitam je, zašto ne nosi masku, kaze, nosiš je ti, sta će meni...
    I nastavlja...nemam ja novca za masku, šta će meni maska, ti nemoj kupovati ako ti se ne sviđa...i nastavlja da se svađa, a ja odoh dalje....
  • Dr Toxic

    03.07.2020 15:20
    Ovo se silovanje nastavlja
    Idioti su silovali ovu drzavu, uzurpirali vlast i sada nas maltretiraju..Mi smo onda stoka ...Tako nas i tretiraju...Dozvolili smo im..Neka priznaju da su lazirali izbore i neka odgovaraju za laz...Ovo vise nema smisla...Ako neko vidi smisao u ovome neka sebe proglasi intelektualnom velicinom jer veruje ovoj idiotarijum koji nam namece nesto sto su robovi nosili...I kugu smo preziveli bez maski...
  • Stevo

    03.07.2020 15:19
    Maska
    Da trčim na trim stazi sa maskom?! Budale!
  • Ivica

    03.07.2020 15:19
    Kumovi da lete
    A to što malo, malo nema vode u celom gradu jer po stoti put nestaje struja nikome ništa, a kako da održavaju ljudi higijenu. Smenite nesposobne direktore u Elektrovojvodini već jednom
  • juhu

    03.07.2020 15:18
    Podrzavam. Nije ni trebalo ovoliko popustiti mere. Trebalo bi i sve kafice zatvoriti posle 22h. Bolje da se cuvamo dok traje pandemija.
  • Merenje

    03.07.2020 15:17
    Srcani zavisnik
    Steta sto nece na ulazima u javne objekte da mere i pritisak i kolicinu alkohola u krvi, da tacno mogu da odvoje glasacko telo od partijskih parazita.
  • Joe

    03.07.2020 15:16
    Будалаштина
    Светска здравствена организација је препоручила да се током трчања не носе маске.
    https://www.trcanje.rs/naslovna/szo-ne-preporucje-nosenje-maski-na-treningu-evo-i-zasto/
  • Bane

    03.07.2020 15:13
    /
    E neću da stavim masku. Pravite budale od naroda...
    Normalno je praviti greške i ishitrene poteze kada se uspaničite, jer znate da vam je kraj blizu.
  • s

    03.07.2020 15:11
    Situacija mnogo ozbiljnija
    Za vreme vanrednog stanja nijedna osoba koju poznajem nije bila zaražena. Sada znam 4 osobe! S kim god da pričam, svi znaju nekoga ko ima koronu! Brojevima koje oni izbacuju ne verujem uopšte, ljudi pazite se, sad tek kreće pakao...
  • Realan

    03.07.2020 15:09
    Mislim da niko tačno ne zna kako se ovaj virus ponaša, on je došao da ostane. Po meni, ove mere nemaju mnogo smisla, možda će smanjiti broj zaraženih ali kad se ukinu onda sve po starom (kao i prošli put, tj nakon vanrednog stanja)
  • Pastur

    03.07.2020 15:09
    Ajmo ovčice svi brnjicu
    Katastrofa šta prave od Srbije. Uskoro slede čipovi "za naše dobro".
  • Remus

    03.07.2020 15:06
    Informacija da se u gradu dnevno zarazi Covidom 20-40 osoba je gruba manipulacija Novosadjanima. Ako imate simptome i dodjete u neku Covid ambulantu dobicete savet da idete kuci i da se ne testirate. Ako ste dobili jake simptome kuci postoji mogucnost da se testirate ako vam je zivot ugrozen. Ovo znaci kako imamo dnevno 20-40 jako zarazenih (ugrozenih) osoba u gradu a ne da je to ukupan broj. Zbog igara manipulacije se i ne objavljuju zarazeni po gradovima jer bi tada ukupan broj zarazenih u zemlji bio suma svih po gradovima i lako proverljiv. SNS laze cak i kada nema neke ozbiljne potrebe za laganjem pa se laze samo da se ispostuje sam Statut partije.
  • Čoban

    03.07.2020 15:05
    Ajmo ovce nazad u obore.
  • Pera

    03.07.2020 15:04
    Zaboravili su maske na pijaci.
  • Dema Gogić

    03.07.2020 15:03
    žaštö
    Za kaj maske u parku ili na keju??? Razumem nošenje maske u zatvorenom (ali i tamo ako radi klima maska odmah gubi svaki smisao). Ali na otvorenom. Apsurd. Pljuem sa visokog brda takve besmislene zabrane!!!
  • Ns

    03.07.2020 15:03
    Cccc
    Ma koje bre mere znam 500 ljudi plus moja pa njihova rodbina pa njihovi prijatelji. Pa kako niko ne zna nikoga da ima koronu.
  • Ivan

    03.07.2020 15:02
    Gradskom saobraćajnom preduzeću je naređeno da ne dozvoli ulaz u autobuse osobama koje nemaju masku.

    Hajde da vidimo i to čudo... već više od nedelju dana je zalepljeno NAREĐENJE na autobusima, ali ni vozači ne nose maske, niti ikoga sprečavaju da uđe... svaki 10. vozač kao trenira strogoću.
  • Gorsn

    03.07.2020 14:59
    Hleb i igara
    Prvo ste napravili svinjariju pa sad preko naše grbače ispravljate istu...
  • Армаггедон

    03.07.2020 14:57
    Срам вас било више.
  • av

    03.07.2020 14:54
    nisu izbori krivi, gradjani su krivi :)
  • Zoki

    03.07.2020 14:54
    maske
    Nosim masku samo u zatvorenim prostorijama ,a na otvorenom neću!!
  • Ja

    03.07.2020 14:53
    Nedoumica
    Klubovi i splavovi rade do 23h jel? Kao u BG-u? Moramo li i tamo maske - u zatvorenom prostoru? :)
  • ns liman4

    03.07.2020 14:50
    zace i lopova
    Morate da me uhvatite da biste mi napisali kaznu, sns lazovcine i lopuze !!!
  • napisi_komentar

    03.07.2020 14:49
    videla zaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu....
    mora se ispostovati volja vrhovnog vodje...
    ne bi me cudilo da su redovi ljudi koji cekaju testiranje popunjeni sa 90% pripadnika SNS koji po naredjenju idu na testiranje....
  • sovlja

    03.07.2020 14:45
    Ograničeno na Štrandu
    Šta znači ograničen broj ljudi na Štrandu? Slažem se da treba kontrolisati fizičku distancu, i to je to. Ako će ograničavati ulazak, to će samo praviti gužve na ulazu na Štrand.
  • bora

    03.07.2020 14:45
    Distanca
    Ceo svet de distancira na dva metra, ali Srbima je dovoljno 1,5 metar...
  • Cirkus Korona

    03.07.2020 14:42
    Budalaštine!
  • Maskirani

    03.07.2020 14:41
    Ma hajde
    Kako ce neko da trci dok nosi masku na licu,skejtuje,vozi rolere,biciklo...? Korona za vas, koji ovo smisljate je najobicnija smejurija. Ljudi su bolesni od takvih spodoba kao sto ste vi, "struka"!
  • Profesor

    03.07.2020 14:40
    profesor@gmail.com
    Beogradjani vec najavljuju dolazak na partijanje u Novi Sad.
    Pogledajte fb

    Kako bi bilo da i u Novom Sadu zabranite rad nocnih klubova, da ne rasejemo covid_19?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna